luni, 24 septembrie 2012

Întâlniri pregătitoare

Să fi tot fost 23 august 2008.

Unii dintre noi, harnici şi plini de spirit de sacrificiu am făcut o întâlnire de probă, mai restrânsă, ca să vedem dacă suntem compatibili la chef. Locul e bun, pe lângă Ighiu, pe undeva pe lângă Valea Ouălor (vale pe care Delia şi Peter s-au rătăcit de erau să treacă muntele, noroc că s-au întâlnit cu un tractorist noaptea la 10 care să-i îndrume pe calea cea bună) .

Vezi harta  http://www.comunaighiu.ro/ 

S-au făcut grătare, mici, s-au purtat discuţii pline de miez, s-au cântat cântece patriotice.

Am găsit cu greu drumul, unii dintre noi, noroc cu semnalele luminoase

 La consfătuiri

Am băut iaurt

 Până am văzut dublu

Am dormit

Nu am pescuit

 Am vizitat lacul Ighiel şi am fumat ţigări pe terasa vilei lui Chivu Stoica.
Lacul Iezer

Ne-am mai consfătuit un pic


Duminică dimineaţa am tras concluziile

 Ne-a fost greu

Dar ne-a fost bine

Principalul e că am pus bazele


Trăiască Tribul Buze Roşii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu