joi, 27 septembrie 2012

Beliş 2010

În mod misterios nu găsesc nici una din pozele de la Beliş. Şi ştiu că era şi un filmuleţ. Ajutaţi-mi-ţi, vă rog!

Daca Delia nu a gasit poze in mod misterios , s-au mai gasit pe la mine  si pe la Ovidiu.



Pe o vreme din pacate ploioasa din septembrie 2010 ne-am strans, in doua rate, la o pensiune din centrul comunei Belis,judetul Cluj.














Eram in formatie completa .Si chiar mai multi .Pentru prima data au venit Bogdan,Raluca si Alexandru.De la Arad a venit si Alina,vorba lui Ovidiu : viitoarea  Miss Univers.                                                                                                                                                                                                           

Potrivit unui bun obicei, devenit aproape traditie, am facut o masa bogata in gratare,salate si povesti.Au gratarit
bineinteles cei potriviti si priceputi  : Tavi,Ghta si Ovidiu.







Si apoi aproape ca la "Nunta Zamfirei" au mancat si au baut...









Sa nu creada cineva ca nu am avut ce vizita in zona



Si atunci am si purces la treaba.













Unii s-au dus la pescuit.Vorba aia: Nici o masa fara peste !








Unii s-au "epuizat"


Mai sunt si alte poze si alte ispravi de excursie. Dar ramanem cu Belisul in amintire ca o promisiune pentru intalnirea urmatoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu